måndag 28 mars 2011

Hearted honey - Dagens Pingla




Hearted tunic - som jag inte kom överens med den från början. Tyckte den gjorde stor större. Men så tänkte jag, en sån där av alla bloggare uppskattad rackare, kan den vara så fel?


Och si på f*n, nej det var den ju inte. Det här är ju världens bästa tält. Man kan ju gömma en hel fotboll under den här. Utmärkt!



Sen när den ackompanjeras med en liten cupcake (fortfarande en av OMs absolut bästa serier med "underkläder") så blir ju stämningen på top (sorry for boobattack).



I morgon (förmodligen idag när de flesta läser detta) far jag till Norge igen. Den här gången med underbart resesällskap - maken. Det finns flera anledningar till att han följer med. Att få se var hans fru hänger i månader, att vara trevligt sällskap, att fira min 40-årsdag, att vara B.O.B (Bär Och Betalar) osv....


Dagens Outfit:

#51 Hearted tunic, chalk, Odd Molly

#898 cupcake tank, dark blue, Odd Molly

Jeggings, Lindex

Skor, Scorett

6 kommentarer:

  1. Hearted är skitsöt - jag har ingen men spanar! Åååå jag vill också ha en B.O.B :)) Ha det bäst i Norget!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk att du ska fly dit så jag inte får vara med när världens bästa 39-åring blir världens bästa 40åring.
    Men min tid kommer. Massage bokad.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Den var snygg!!!

    Ha de så bra
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Wishing you a wonderful 40th birthday celebration. The hearted tunic is a winner!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  5. Jag vill också ha en B.O.B, undar om jag kan uppgradera min BE.BE.O.KEPR (bär ej,betalar ej och kliar ej på rygg)till en sådan?

    STORT grattis på den kommande födelsedagen världens bästa pingla!
    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Och så måste jag få fråga vad du har för storlek på din hearted tunic? Jag har span på en 3:a på Tradera men funderar på om den blir alldeles för lite för mig som är en 4:a på väg ner..Vad tror du?

    SvaraRadera

Tintin