tisdag 29 mars 2011

On the road again - Dagens Pingla

Trallar..... "on the road again...." . Dagens Pingla spenderar inte sina skälvande sista timmar i 30-årsåldern på en fjälltopp. Vyn ingår i transporten till dagens mål. En liiiiiiiten ort i norra Norge (samma ställe som jag jobbat på tidigare). B.O.B agerar inte bara BoB, han är nu även chaufför, vyfotograf och middagskoordinator. Nåt ska han väl göra när han får följa med mig på så här glamourösa resor.
Vi har galen flax med vädret idag. Tyvärr ser inte närmaste dagarna lika bra ut men varför gnälla. Vi har ju fått en fantastisk färd över fjället idag.


Dagens Outfit:

#528 Wool Mix Long Cardigan, Lite military, Odd Molly

Tunika, Jasper Tunic, ChillNorway

#898 cupcake tank, powder, Odd Molly

Jeans, Lindex

Kängor, Rockport

Utsikt - Hemavan

15 kommentarer:

  1. Jag är ingen CN-älskare men den där Jasper skulle få flytta hem till mig:) Ha det så bra in Norway! Kram

    SvaraRadera
  2. Fy Fabian vad det ser härligt ut! Lite avis faktiskt så vinterhatare jag är :) Och den där B.O.B:en verkar ju vansinnigt praktisk ;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Jag blir så nostalgisk. Om drygt två veckor drar jag och the family dit. Närmare bestämt till Tärnaby. Lääängtar så. Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh så fint väder! Jag håller tummarna att det håller i sig till i i morgon och hela veckan!
    kram

    SvaraRadera
  5. Nu längtar jag hem!!!!
    Vilket underbart väder och vilken fantastiskt utsikt ni har haft från bilen. Jag blir riktigt avis måste jag säga. Det blev inte någon vårsemester i Norrland för oss utan mest sunkväder i Stockholm :-(

    Kör försiktigt och akta er för renarna!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Vad härligt det ser ut! Ha det toppen.

    kramar

    SvaraRadera
  7. Kram och GRATTIS! Hoppas du får en superfin dag!

    Men skynda skynda hem igen.

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till en toppen-Pingla!

    Hoppas att du får en härlig dag!

    kram

    SvaraRadera
  9. Grattis på din födelsedag!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Njut av sista dagen men det blir bara bättre på andra sidan strecket :) grattis!

    SvaraRadera
  11. Ser ljuvligt ut! Vintersemestern är den BÄSTASTE!!!!!!!
    Hur många körde av vägen när du stod där och "posade" (läs med fotomodell språk, hihi)

    Kraaaam och GRATTIS!!!!!

    SvaraRadera
  12. Haha! Så du har också en BOB?! :-D
    Det skulle vara underbart kul att veta vad alla i bilarna(alla 2 eller hur många som kan passera där på kalfjället under en dag när du står vid vägkanten)tänker när det står en Pingla och posar när de kör förbi. Kan ju liksom inte hända var och varannan dag om du fattar.

    Njut nu av snö(jäveln)för snart är du hemma igen i vårvärmen!

    kram kram!

    SvaraRadera
  13. Fikk jo litt hjemlengsel :-) Er fra Mo og dro alltid til Hemavan for å stå på ski. Kungsliften opp, så var vi på toppen :-) god tur, håper været blir bra og at du får en fin stund det oppe. Er jo ikke den fineste årstiden å besøke den "lille" byen på. Mvh Laila

    SvaraRadera
  14. Ser härligt ut!! och stort stort grattis!!!

    SvaraRadera
  15. Tack alla underbara tjejer för gratulationer och beundran av min truckerkarriär ;-)

    Kram och bamsetack

    SvaraRadera

Tintin