söndag 27 mars 2011

Lacie Lacie me - (går)- Dagens Pingla

Dagens Pingla är en smula lazy! Efter att i går ha varit Mrs Lacie! Jag närmar mig med stormsteg de 40 och blev firad i förväg igår. Hur kul som helst och jag har underbara vänner.

Firandet gjorde mig dock en smula trött i mössan och lite trång i skallen idag. Har försökt att bota det med långpromenad i solen och en sköööön ansiktsbehandling på Axelsons. Inte så illa det heller :-) .


Gårdagens Outfit: #523 Lacie s/s dress, dark Indigo, Odd Molly Odd Mollys standard underklänning Partypjucks, gamla trasor som jag hittade i gömmorna.

9 kommentarer:

  1. Den klänningen är verkligen fin! Blir till att spana på Tradera framöver. Trång i skallen känner jag mig med i dag fast av andra orsaker...Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med lite förskotts-firande! Fin som rackarn är du och den där klänningen är som att gå i pyjamas, såå skön!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Wow. Den klänningen var superfin på dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Inte många dagar kvar!!!!! Sen får du byta kategori i blankett undersökningar ;-)
    Ny ruta......40-45 års åldern :-D
    Pöss och kraam på dig
    Übersnyggve är du i denna där!

    SvaraRadera
  5. Wow - Mrs Lacie är inte att leka med *busvisslar* Löööv the skor med - önskar jag kunde gå snyggt i såna men jag liksom struttar trots att jag vet att "klacken först" är vad som gäller :))
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hoppsan, där fick man en ny craving då! Den där såg ju nästan tantig ut på produktbilderna. men på dig, oj,oj....supersnyggt! Jaha, välkommen över till andra sidan då. Det är ganska trivsamt på den här sidan om åldersstrecket faktiskt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. WOW vad snyggt!
    Det är helt Ok att passera det strecket kan jag lova :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Snyggaste 40taggaren! Tänk att du är lika gammal som mig snart! Snart kan vi bära hatt inomhus och tillbringa förmiddagarna på Diplomat och dricka te.
    ;-)
    Kramis och grattis i förskott!

    SvaraRadera
  9. Hejsan

    Snygg klänning. Du passar perfekt i den!!!
    Grattis kramar i förskott.
    Ha en fin måndag
    kram
    s

    SvaraRadera

Tintin