torsdag 22 oktober 2009

Payback-time - UTLOTTNING

Kära underbara vänner...

Tack för alla snälla kommentarer och den underbara peppning jag har fått under min viktresa. Idag firar vi -5kg!!! Japp, vet inte vad som hände mellan måndag och idag men swoooch sa det och så var jag nere på -5kg.

Som tack för alla underbara tankar och stöd jag fått så tänkte jag ha en liten utlottning.

Det som lottas ut är "my dream lather" och "my feet love me" från Odd Molly. Lämna en kommentar till det här inlägget så är du med i utlottningen. Om du inte har en blogg där jag kan hitta dina kontaktuppgifter lämna gärna en mailadress där jag kan nå dig.


Utlottningen håller på till och med söndag 25/10 och stängs klockan 18.00.
Om du har en blogg får du gärna tipsa om utlottningen så fler får chansen att vara med och tävla.

TÄVLINGEN ÄR NU STÄNGD. VINNARE MEDDELAS PÅ BLOGGEN MÅNDAG 26/10.

Odd Molly Soap Bar - "my dream lather"

Odd Molly Foot Cream - "my feet love me"





TÄVLINGEN ÄR NU STÄNGD. VINNARE MEDDELAS PÅ BLOGGEN MÅNDAG 26/10.

72 kommentarer:

  1. Vad kul att det går så bra med viktminskningen! Ska du inte behålla tvålen och krämen som peppning till dig själv? ;-) kram

    SvaraRadera
  2. Wow, 5 kilo! Du är verkligen jätteduktig! Jag är väldigt imponerad! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. *Imponerad*
    Superbra jobbat!

    Du får väl starta upp en ny blogg sen där du coachar oss andra svaga sen..
    Snacka om det det skulle börja swappas kläder efter det.. :)

    Lycka till i ditt fortsatta kämpande!

    SvaraRadera
  4. Det är starkt jobbat! Men ska du inte rå om dig själv med krämen och tvålen? Annars saknas dessa två produkterna så jag räcker upp handen för att vinna dem.

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med i utlottningen, men ännu hellre en coachning! Hur gör du när alla andra sitter och äter? Eller när du måste laga mat till kidzen osv..?

    SvaraRadera
  6. WOW!!
    Ketchupeffekten ;) Först kommer inget, sen kommer allt :)
    Härligt! 5 kg är ju kanon!

    Jodå, klart att jag vill vara med i din utlottning, jag länkar hit direkt :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. WOW du ser och det syns!

    Såklart vill jag vara med i utlottningen!

    Ha en härlig dag! KRAM

    SvaraRadera
  8. Grattis!!! Så duktig du är - bra kämpat! :) Jag är gärna med i utlottningen...

    SvaraRadera
  9. Jag vill också vara med :-) Har inte provat någon av Odd Mollys hudprodukter så jag hoppas såklart på vinst :-)

    Grattis till kilona! Jag blir så inspirerad av dig och samlar kraft för att komma igång själv.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tjohoooo vad gött!! Grattis till -5 (dvs 10!!! smörpaket!!) Klart jag vill vara med i den utlottning. Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. wow,grattis till viktminskningen!tävlar gärna!/annica

    SvaraRadera
  12. Du ser pinglapling! Helt plötsligt säger det SWISCH!o du har tappat flera kg!
    Du är så duktig!

    Bamsekram!

    SvaraRadera
  13. Grattis till vikttappet, visst känns det härligt?!
    Tråkigt bara med kära kläder som inte passar men det ger ju en anledning att köpa nytt...
    JAg vill gärna vinna Mollyprodukterna.
    Maria i Borlänge

    SvaraRadera
  14. Grattis till viktminskningen!!
    Är dålig på att kommentera men är ofta in och läser. Hoppas på tur och vinna då jag sneglat flera gånger på de här produkterna men alltid blivit lite småsnål!

    Linda

    SvaraRadera
  15. Grattis och bra kämpat!
    Det syns så väl på dina fina provningsbilder. Jag vill gärna tävla lite också

    SvaraRadera
  16. Du är så duktig! Jag skulle ju naturligtvis bli jätteglad om jag vann, så jag vill vara med i utlottningen!!!!
    Du har nog min mail...

    SvaraRadera
  17. Tack vare din viktresa vägde jag i måndags in mig för Cambridge, och startar nu den 26/10. Du är min stora inspiration, tack!!!

    Och - GRATTIS!

    NewYorker

    SvaraRadera
  18. Bra jobbat,
    helt imponerad!! om jag hade en sån vilja =)
    Grattis hoppas du är stolt jag skulle vara om du vare du;-)
    Grattis!
    Ny-ping ;-)

    SvaraRadera
  19. Åh, grattis, grattis.... Ja, vågen kan allt luras ibland. Jag hade inte heller gått upp så mycket i Italien visade det sig dagen efter...
    Keep up the good work! (Jag har snart ätit upp Rom-godiset så snart kör jag igen...)
    Kul med tävling!

    SvaraRadera
  20. Vad duktig du är! 5 kg! Grattis!!!
    Jag är med och tävlar. Min adress är nataschab33@hotmail.com.

    SvaraRadera
  21. Bra jobbat - keep going!!

    Kul tävling - jag är med!

    Sophie
    sophie@ueab.net

    SvaraRadera
  22. Gratis till din viktminskning! Du är verkligen jätteduktig. Jag är gärna med i utlottningen!
    Kram

    susannaisaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej och GRATTIS till viktminskningen!
    Självklart vill jag vara med i utlottningen!
    Började själv en två veckors idag :-)
    Hoppas på lika bra resultat som dig........
    //HALVAN

    SvaraRadera
  24. Å kul med utlottnong.

    fridasusanne at yahoo.se

    SvaraRadera
  25. Klart jag vill vara med på lottningen (även om jag ALDRIG vinner). Dessa är några av Odd Mollys hudvårdsprodukter som jag INTE provat, så det hade varit spännande!

    Jag har sagt det för och jag säger det igen, DU ÄR EN POWER KVINNA! Du är superduktig och det syns verkligen att du gått ner dessa 5 kg.

    GRATTIS!!

    SvaraRadera
  26. fantastiskt jobbat!
    vill gärna vara med i utlottningen men är du inte värd dessa produkter själv?

    kram

    christina.billberg@telia.com

    SvaraRadera
  27. Härligt! Fortsätt kämpa! Jag har inte heller provat dessa produkter!

    Haha när jag ändå är igång vill jag skriva att även jag har en tävling på min blogg, ett armband i färgen royal passar perfekt till OM.

    http://erikaeveryday.blogg.se/

    SvaraRadera
  28. Vill oxå vara med! Fortsätt kämpa!!
    Du har inspirerat mig, jag har lyckats gå ner 2kg. Köpte pulver som jag tar isället för kvällsmaten. Fikar gör jag bara en gång på lördag och en gång på söndagen. Godis är bannlyst. Kämpa på, så kämpar jag oxå, okej!!

    SvaraRadera
  29. Vilken kämpe du är! Jag blir så imponerad!

    Vilken underbar utlottning du har också, tusen tack att du ger oss chansen till dessa gobitar! Jag har länkat på min blogg! STOR kram!

    SvaraRadera
  30. Grattis till viktminsktningen!

    Är ju gärna med i utlottningen med förstås...:)

    SvaraRadera
  31. Ja du ser där kom tjoffet som jag skrev om, visst är det härligt då det bara susar till och kroppen fattar ingenting hi, hi:-)
    Självklart vill jag vara med och tävla, hoppar upp och ner av förväntan!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  32. Jag är med i tävlig! Skoj! Och du, GRATTIS verkligen till viktminskningen, detta är du värd! Kram på dig pingla! :)

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med i utlottningen! helena@elcentralen.se

    Grattis till viktraset!!

    SvaraRadera
  34. Vad duktig du är som går ner i vikt. Det är så kul att komma i sina kläder, nya som äldre. Själv är jag gammal viktväktare och har min målvikt sedan ett par år tillbaka. Gick sammanlagt ner över 20 kg.
    Såklart, jag vill jättegärna vara med i utlottningen.
    481nilsson@telia.com

    SvaraRadera
  35. Hääärligt med tävlingar! Vill så vara med! Kram

    SvaraRadera
  36. Det krävs styrka att gå ner i vikt, go girl ;)
    har själv gått ner 18kg och vet vad det krävs.
    kämpa på!
    jag är mera än gärna med i molly utlottningen
    mirka.johansson@netti.fi

    SvaraRadera
  37. Grattis, du är sååå duktig! Stor kram till dig!

    Och jag e gärna med i utlottningen...

    SvaraRadera
  38. Grattis !! 5 kg är ju kanon....En stor kram från mig !

    SvaraRadera
  39. Jag är jättegärna med i tävlingen!

    (isabelle_254@yahoo.com)

    SvaraRadera
  40. Grattis Pingla! Vad kul med tävling, finfina priser! (Hoppas du själv unnat dig dessa härliga produkter också).

    Hoppas du får ett trevligt veckoslut! <3

    Kram, knus og klem!

    SvaraRadera
  41. Grymt jobbat! Det är svintufft att hela tiden får vara den som avböjer mat/drinkar etc.

    Jag är också gärna med i utlottningen för sköna Molly-prylar.

    kram

    SvaraRadera
  42. Jag läser din blogg varje dag, den är verkligen mysig.

    Grattis till -5 kg Pingla:-)

    Jag är gärna med i utlottningen:-)

    tunroth_@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Grattis! Kul att du delar med dig av glädjen till oss andra! Jag länkar i min tävlingsblogg så får fler vara med och glädjas:

    http://evamar.blogg.se/2009/october/tval-fotkram-25-oktober.html

    SvaraRadera
  44. Jaa, jag vill gärna vara med i utlottningen !!!
    Tänk att du tappat motsvarande 5 l mjölk, det är ju jättemycket, supergrattis :-)
    Vänligen Tina S
    tokarp03@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Oj 5kg är ju jätte mycket, grattis verkligen, :)

    vad roligt med en tävling, jag är med!
    mina fötter är väldigt torra så ja dom skulle behövas tas hand om!

    kram sandra
    sandra-le@live.se
    ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  46. Hejhej och grattis! 5 kg är ju mycket! =D

    jag vill gärna vara med i din undebara tävling!
    Jag skulle bli jätte glad om jag vann! ^-^
    Min e-mail: selma_717@hotmail.com

    Håller tummarna nu!
    Kraam

    SvaraRadera
  47. Grattis till viktminskningen :) Roligt ju!
    Jag är gärna med i utlottningen. Verkar vara härliga produkter.

    Jag har tipsat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/odd-molly-produkter.html.
    Hoppas på tur nu! Ha det fint!
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  48. Jag är med och tävlar :) Har länkat dig här:

    http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/october/tavling-hos-pinglas-parlor.html


    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Vill gärna var med o tävla! Gillar din blogg skarpt och är jätteglad för din skull att viktminskningen går bra!!
    johanna.andersson@meandi.se

    SvaraRadera
  50. Jättestort GRATTIS!
    Jag är gärna med i din mysiga tävling!:)
    Cicci - trasselsudden_[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Grattis till viktminskningen, du är jätteduktig.

    Jag är gärna med i din utlottning, har lagt en länk här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-fotkram-och-tval.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  53. monika , 6048gustafsson@telia.com24 oktober 2009 kl. 15:25

    Grattis! Är väldigt gärna med och tävlar. Underbart pris!

    Vh
    Monnika

    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  54. Va roligt att det går så bra med din viktminskning! Grattis och bra jobbat! Jag är gärna med o tävlar. Länkar i bloggen.

    Hoppas på tur!

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  55. Vad roligt att det går så bra med din viktminskning!
    Jag vill gärna vara med och tävla.

    MVH
    lenamarb@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Åh Grattis till viktminskningen! =D Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-tval-och-fotkram-fran-odd-molly.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  57. http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/october/odd-molly.html är länken :)
    Grattis förresten :D
    jag är med och tävlar :)
    kram!
    yllen_nelly94@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. grattis! vad kul! klart jag vill vinna sånt lyx!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  59. Hej och grattis!
    Hittade just hit.
    Vad duktig du är.
    Tävlar gärna.
    Mvh/Anna-Lena

    annalena@gmail.com

    SvaraRadera
  60. hej. jag skulle behöva lite grejer för att kunna omvårda mina fötter, som är instängda alldeles för mycket nu på hösten.....
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Klart man är med och försöker vinna en härlig fotcreme!
    = )

    SvaraRadera
  62. Jag är jättegärna med och tävlar! Min gamla fotkräm har precis tagit slut och jag är praktiskt taget beroende av fotkräm....

    Kram
    mainnaho@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Grattis! Vilken karaktär =)
    Är gärna med o tävlar!
    Hoppas på tur =)

    SvaraRadera
  64. jag är med i utlottningen :)

    jag har länkat: http://sofieantonsson.blogg.se/2009/october/tavling-om-tval-och-fotkram.html

    Kram

    SvaraRadera
  65. Grattis vilken karaktär önskar jag hade den samma. Vill gärna vara med och tävla och har länkat i min blogg

    http://familjengranberg.blogg.se

    Hoppas på tur:)
    Linda

    SvaraRadera
  66. Lena (lenahansson86@hotmail.com)25 oktober 2009 kl. 12:12

    jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  67. Vad roligt! Grattis!

    Jag vill gärna delta i tävlingen. Jag har ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  68. TACK ALLA SOM VILL VARA MED OCH TÄVLA.
    NU STÄNGER VI TÄVLINGEN OCH VINNARE MEDDELAS I MORGON.

    SvaraRadera

Tintin