torsdag 22 oktober 2009

Fuzzy Pingla - Dagens Pingla


Så åter en riktig mötesdag på jobbet så man får strama till sig lite. Men jag har mollyfierat min outfit i alla fall. En strikt grå klänning med min hoodie-kofta som är härligt gosig (vääääldigt många som är framme och klappar på en när man har den på sig :-) ).
Nu är jag på väg i flygande fläng till Operan och ska avnjuta Xerxes... eller snarare maken ska avnjuta och jag uppleva. Det är första gången jag ser/hör en opera av Händl så det här kan bli intressant.

Tyvärr är både batteriladdaren till kameran och maken borta så ni får leva men Stasikvalitet på fotot.

Dagens Outfit:
Grå klänning, Riils
77 angora hood, almost black, Odd Molly
Stövlar, Rizzo

8 kommentarer:

  1. Pingla,

    JAG ÄLSKAR dina liknelser och din humor! Den är helt underbar (humorn och koftan).

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ha en fin kväll. Underbart med Opera, det var länge sedan.

    SvaraRadera
  3. Av det man kan tyda av "bilden" *fniss* ser det så fint ut så.
    O du: opera! Det är så härligt så det inte är sant. njuuuut!

    KRAM på dig stickan ;-)

    SvaraRadera
  4. Snyggt!
    Hoppas att ni fick en trevlig kväll Operan :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är.
    Och smal!!!

    Jag börjar på måndag, du peppar mig verkligen.

    Kram

    SvaraRadera
  6. hihihi :D Såå fin och ja guud vad smal du ser ut :o Sketasnyggt!

    SvaraRadera
  7. Fin är du och den ser väldigt klappvänlig ut.:-)
    Hoppas ni får mysigt på Operan!!

    SvaraRadera
  8. Opera på en torsdagkväll, det låter nåt det. Själv har jag jobbat hela kvällen och missade därför min kör, så inte ens lite kvitter från mig själv blev det idag...
    Klappvänlig var ordet...

    SvaraRadera

Tintin