fredag 23 oktober 2009

Plych-Pingla - Dagens Pingla

Men hur skön är den inte??? Min nya tunika från Campadres kampanj för någon vecka sedan. Jag föll ju pladask för den här när jag såg Katinka i den på OM-träffen. Sedan jagade jag efter den på Tradera och Blocket. Också hittade jag den på Campadre en vecka senare. Och nu har den kommit hem till mig.
Jag var lite tveksam till hur jag skulle kunna ha den här på jobbet men som jag har det idag funkar ju utmärkt på casual Friday. Notera dessutom latex-pinglan ;-). Nja, jag vet inte vad det är för märkligt material i leggingsen men coola är de (och förstora nu).


Dagens Outfit:
# 692 Velvet Cotton Tunic, almost black, Odd Molly
# 889 100 gr lovelove tank, rose, Odd Molly
blanka svarta leggings, KappAhl
Pumps, Tiger
Halsband, Lynggaard

16 kommentarer:

  1. WOW vad snygg du är idag!
    Ja, du... den är hur härlig och snygg som helst :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Shit, vad snyggt! Läckert med latex-vibben;) Du är så snygg och brun, Pingla! Vackert<3

    Ha en trevlig fredagskväll!

    SvaraRadera
  3. Supersnygg friday skulle jag säga! :) Schyst kontrast med leggingsarna också. Kram!

    SvaraRadera
  4. Men vad fin du är i den. Den passar ju så bra och är väldigt snygg för att den är så enkel och ändå Odd Molly liksom. Grattis till bästa köpet! Kram

    SvaraRadera
  5. Woooow! Så snyggt - verkligen en underbart läcker kombination :) Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Snyggt - ett tips är att ha en enkel basklänning i trikå under velouren för att förlänga tunikan litegrann.

    SvaraRadera
  7. Hur snyggo som helst!
    Tightsen är också hur coola som helst.

    BTW: om du kollar Dobidoo kan jag tala om att jag minsann dansat tryckare med Janne Bylund. Jag bjöd upp. han sa ja. mina arbkamrater stod o gjorde tummen upp hela dansen......

    Ha en superbäst helg!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt! Det rockade liksom till med de blanka leggingsen till :)

    SvaraRadera
  9. Superfint! Gissa om jag längtar efter min...

    Vad har du förresten för storlek på din, är den rymlig eller tight? Jag försökte hinna få en 4a men de var slut så jag chansade på en 3a. Vi får väl se hur jag får plats ;-)

    Trevlig helg Pinglan!

    SvaraRadera
  10. Linapina - den är förvånansvärt tight i överdelen men jag har en misstanke om att den töjer sig lite. Min är i alla fall en 4a.

    Trevlig helg själv.

    SvaraRadera
  11. Tack alla snälla underbara och keep rockin! (ja, jag hann spana idol oxå).

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig blogg! Vad glad jag är att du kommeterade hos mig, så jag kunde få en sån här underbar blogg att följa.

    Jag vill mer än gärna ha en sådan jag med. OCH leggingsen.

    Trevlig fredagsafton och på återseende!

    SvaraRadera
  13. Skitfräckt, det här gillar jag. Jag har också haft min velourtunika på jobbet men har läst på en del bloggar att det inte alls är ett plagg man kan ha där. Men det beror ju naturligtvis på var man arbetar. Leggingsen är coola, jag har fått dille på såna här. Snygga att kombinera med velour också och inte bara stickat som jag gjort hitills.

    SvaraRadera
  14. Cool-Pinglan!

    Grattis.. den där är superfin och sitter som en smäck på dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  15. Grymt snyggt och coolt! Skulle absolut ha denna kombo på jobbet!

    SvaraRadera
  16. Ja den är fin! Trots väldigt casual klädsel på mitt jobb tror jag att mina internationella kollegor skulle tro att jag kom till jobbet i en morgonrock.....*s* tycker dock att den är urfin!

    SvaraRadera

Tintin