onsdag 21 oktober 2009

Royal Livealot - Dagens Pingla


En sen dag på jobbet har nu gått över till en stund framför öppna spisen. Det vore ju trevligt att ta sig en liten cognac eller en varm choklad nu men noooooooooooooo. Det är mineralvatten som gäller men med er underbara peppning så känns det helt ok.
Jag är så supernöjd med den royal tröjan jag hittade på Mexx på outleten. Den funkar toppenbra till alla royal mollys. Dessutom är den lagom tunn och skön.

Dagens Outfit:
#862 livealot blouse, almost black, Odd Molly
bastopp, royal, Mexx
Jeans, Acne
Pumps, Tiger

16 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med toppen under, passade ju perfekt !
    Mvh Tina

    SvaraRadera
  2. Superfint med royal och svart! Och skorna är så snygga... :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är super fin och snygg kombo.

    Maria

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint den lyfte fram färgerna i livealoten! Riktigt häftiga färger! Vilken tur att hitta en tröja i helt rätt Mollyroyal färg. Bara att gratulera!

    SvaraRadera
  5. Snygg kombination! Verkigen jättefint, kram!

    SvaraRadera
  6. Superfint spaghetti-Pinglan!

    KRAM och hejja på vidare!

    SvaraRadera
  7. Åhhhhh... en riktig UDDA MOLLYSIDA!!!! Härligt!

    Tack för kommentaren hos mig, har du ngt tips vart man köper dessa vackra plagg på rea?

    Nu ska jag läsa vidare i din molly blogg......

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Såååå snyggt! Jag är verkligen sugen på en Livealot!!!! :) Du passar toppenfint i den!

    SvaraRadera
  9. Men du vad snyggt!!!!
    Perfekt att ha en långärmad t-shirt under livealoten :)
    Så snyggt den sitter på dig! Har du storlek 3? Har säkert frågat det förut... måste ju ge upp och köpa mig en :)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tack snälla alla. Jag är supernöjd med den tunna toppen under. Funkar liksom till de flesta av höstens mollysar.

    A-K det är en 4 men skulle jag köpa en nu så hade det blivit en 3a.

    SvaraRadera
  11. Du är supert fin i din kombination Pingla och det är alltså så illa att de klagar och frågar om dina Mollysar på jobbet? Usch! Och vad du gått ner i vikt! Vad duktig du är och du förtjänar all peppning i världen. Kram

    SvaraRadera
  12. Jäklars vad snyggt, jag MÅSTE skaffa mig en Livalot!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Jösses du är så så fin i den outfiten. Snacka om att det syns nu att du slimmat till dig. Toksnyggt!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  14. Jag tycker verkligen det SYNS att du gått ner i vikt! Du är superduktig!!!! Och fin som vanligt! Kram kram

    SvaraRadera
  15. Med inspiration av dig köpte jag igår en svart Livealot blouse, den är så fin! Hur är storleken? Jag brukar ju alltid köpa storlek 4 men den fanns inte så jag chansade på en storlek 3 och hoppas att den inte är liten över ryggen.

    SvaraRadera
  16. Linaplina - jag tror definitivt att du kan klara dig med en 3a. Jag har 4a på min men den är egentligen alldeles för stor i ryggen. Så risken att den är liten i ryggen är i stort sett obefintlig :-)

    SvaraRadera

Tintin