fredag 17 juli 2009

♥♥♥ Pingla lottar ut puss & kram ♥♥♥


Nej, vet ni vad!
Nu tänker jag minsann liva upp stämningen här på bloggen genom att dra igång en utlottning på mitt favorithalsband för tillfället.
Det är ett ”puss&kram-halsband” från min egen design. Naturligtvis kommer vinnaren få chansen att välja andra ord/namn än ”puss&kram” (så länge de är under 7 bokstäver).
Kedjan och brickorna är silverpläterade och naturligtvis nickelfria. Jag använder halsbandet till nästan alla mina mollysar och har fått många komplimanger för det. Nu vill jag dela med mig till någon av er.
Hur?
Skriv bara en kommentar till det här inlägget senast fredag 24 juli kl 23.59. (Du behöver inte ha en egen blogg för att vara med, bara jag kan nå dig om du vinner. Gör då ett inlägg och maila mig på parlorforpinglor(a)yahoo.com)
Om du har en blogg och tipsar om tävlingen genom att länka till det här inlägget (låna gärna en bild) så får du två lotter, alltså dubbel chans i dragningen!
♥♥♥Lycka till ♥♥♥

Äsch, eftersom det är en utlottning måste man ju ha ett andrapris också. Ellerhur?
Andrapris blir ett par örhängen (med krokar i 925 sterlingsilver).

Tävlingen avslutad

30 kommentarer:

  1. Åhh, vad fina grejer du gör Pingla. Funderar väl på att köpa ett sådant där av dig. Vad tar du för halsbandet?

    SvaraRadera
  2. Tack snälla. Jag har tagit 175kr för just det här halsbandet (2 brickor med namn, kedja, hänge).

    SvaraRadera
  3. Jag vill väldigt gärna vara med i tävlingen! jättenyggt halsband!! Jag mailar dig min adress.

    Idag har jag kanske gjort en dumhet. En rolig dumhet!:-) Jag har beställt Fields of Lace i vitt från DeepFling i USA. Dumheten ligger i att jag har storlek 0 och den är i storlek 1. Den blir kanske för stor. Men jag var inne på Stayhards hemsida och modellen på bilden har nästan exakt samma kroppsform/storlek som jag och hon har storlek 1. Så nu hoppas jag att den kommer att sitta bra. Blev så otroligt sugen på att köpa en Fields of Lace när jag läste Bambis inlägg idag.
    Jaha, så bra gick det att spara pengar. Pengarna hade jag tänkt att lägga undan till höstkollektionen. Suck

    SvaraRadera
  4. Snygg du var idag!!!Koftan är ursöt.
    Jag vill vara med och tävla. Vinner jag inte får det bli till att beställa ett. Håller tummarna och mailar min adress...

    SvaraRadera
  5. Men du, jag vill jättegärna köpa ett sådant halsband av dig. Funderar bara lite på texten. Ett förslag är att det skulle stå Fairy på den ena och Tale på den andra. Skulle det gå bra? Är litterturmänniska i grunden och gillar det.

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag följer din blogg och håller på att starta en egen Molly-blogg men tiden räcker inte riktigt till.

    Speciellt gillar jag dina out-fits vilka ger mig nya idéer. Visst är det roligt att dela med sig?

    Nu blev jag ju även alldeles nerkärad i ditt halsband och örhägena :-)

    Hoppas på tur så jag mailar dig nu!

    trevlig helg önskar Oddmollan

    SvaraRadera
  7. Oj vad kul!
    Självklart vill jag vara med och tävla. Jag älskar dina halsband. Har varit inne flera gånger och tittat i bildgalleriet på alla fina saker du gjort :)
    Jag lägger upp en länk hos mig!

    SvaraRadera
  8. Nu finns det länk på min blogg!
    http://mollyist.blogspot.com/2009/07/tavla-hos-pingla.html

    SvaraRadera
  9. självklart vill jag ha puss&kram!

    länk i min blogg
    www.mollyholic.se

    Kraaam!

    SvaraRadera
  10. Åh vilket fint halsband, hade gärna burit det till mina molly plagg :)

    http://hemmahossofi.blogspot.com/

    SvaraRadera
  11. åh va fint!Det skulle jag gärna vilja ha.Passar verkligen till min stil!MUMS!!Jag har ju ingen blogg, men skriver min mailadress. mvh Anette i Göteborg

    SvaraRadera
  12. Verkar som om mitt inlägg försvann! Jag vill gärna vinna ditt fina halsband och länkar till dig från min blogg.

    /Hanna xxx

    SvaraRadera
  13. Ååååh - jag hade en dröm när jag var gravid att starta egen smyckestillverkning ... Gick en kurs, handlade allt tillbehör, men tiden fanns inte riktigt, tyvärr ...
    Du har förverkligat en av mina drömmar, och du har dessutom fått mig att köpa en Fields of Lace, från Deepfling USA, efter att ha sett dina outfits här i bloggen.

    Har tänkt fråga dig om namnbrickor, vill gärna köpa en sådan från dig, tills dess håller jag tummarna för att vinna det fina halsbandet ...

    Kram från New Yorker

    SvaraRadera
  14. Åh, här vill jag vara med och tävla om ett urfint halsband. Vad duktig du är! Önskar själv jag var lika pysslig. Skickar ett mail och hoppas på tur. Det skulle vara så fint till mitt alldra första OM-plagg- Bubbles tunikan. Mailar dig :)

    / Petra

    SvaraRadera
  15. Ååh vilket underbart halsband, har faktiskt länge velat ha ett sådant med text med mina pojkars namn på. Jag länkar såklart också. Nu håller jag tummarna!!:-)

    SvaraRadera
  16. Hei!
    Så veldig fine smykker du lager!!!
    Jeg har veldig lyst til å være med i konkurransen - hvis en nordmann kan være med da?

    Jeg har ingen blogg, så jeg sender deg en mail.

    Jeg syns du har en inspirerende blogg. Jeg elsker Odd Molly jeg også. Syns det er gøy og se hvordan du og andre Odd Molly bloggere kombinerer OM plaggene!!

    Ha en FAB dag!!! :)
    Mvh Anita fra Norge

    SvaraRadera
  17. Selvfølgelig ska en nordmann være med i konkurransen! :-)

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vinna det fina halsbandet! Skulle passa fint till flera av mina nya inköp. ;-)

    SvaraRadera
  19. Bina vill tävla - tävlar dubbelt med eget inlägg i min blogg.

    SvaraRadera
  20. MEN så fint!! Jag vill vara med i utlottningen jättemycket:)
    Drömmer om hur fint halsbandet hade varit runt min hals till min röda Temptation Long Tank..
    Tänk att få vinna ett smycke av Sveriges klart roligaste cybertjej! (ok, det var lite fjäsk:)
    /Glossy

    SvaraRadera
  21. så jättefina smycken.Hoppas nu på turen och håller tummarna hårt.kram
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag skulle också vilja vara med här för du har ju så mycket snyggt och jag skulle vilja byta ut guldet vissa dagar:) Du finns med i min blogg med länk och bild, det är du värd! Brukar inte tävla annars men detta kunde jag inte motstå!
    http://miemilo.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. Så fint halsband, har länge kollat på namnhalsbanden... Passar jättebra till mina mollysar! Kraam Christina
    christina.m.karlsson@mark.se

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med o tävla!
    Finfina grejer du har :-D

    SvaraRadera
  25. Hei igjen :)
    Håper du har fått mail fra meg. Jeg sendte deg en mail da jeg la inn kommentar for å være med på konkurransen, siden jeg ikke har en blogg. Håper VELDIG at jeg vinner det FLOTTE SMYKKET, og da er det jo viktig at du har mailadressen min ;)*fnis*

    Ha en fin dag. Og jeg elsker å se hvordan du kombinerer dine OM plagg :)
    Mvh Anita fra Norge

    SvaraRadera
  26. Wow, superfint!!!

    Är inne å surfar parellelt på Pärlor för pinglor - gillar verkligen armbanden, jättesnygga Och namnbrickorna är häftiga!
    Du gör inte smycken för män händelsevis?

    SvaraRadera
  27. Klart man vill vara med i utlottningen :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  29. Nu är tävlingen stängd.
    Vinnare avslöjas i morgon, lördag.

    SvaraRadera

Tintin