lördag 18 juli 2009

Lördags-Pingla

I eftermiddag kommer vännerna från Skåne hit så nu är det hemma-piffing och lightstädning på gång. Förhoppningsvis kommer vi hinna med en sväng till stranden. Igår kväll blev det i alla fall ett skönt kvällsdopp. Det känns så oerhört priviligierat att kunna bo i Stockholm och ha fem minuters cykelväg ner till Mälaren. Lyx!
Dagens Outfit:
#380b private embroidered dress, grey, Odd Molly
#898 cupcake tank, chalk, Odd Molly
#114 basic v-neck cardigan, rose; Odd Molly
Leggings Indiska

4 kommentarer:

  1. Åh, vad fint du får till din gråa private med ett linne under! Mina kupor ser så roliga ut när jag har på mig min private, mer som ett nippleskyddtyp(jo, jag HAR BH under också). ;-)
    SÅ då måste jag alltså handla ett linne att ha under för att det ska se ok ut - smart av dig Pingla!!
    Ha så kul med skauningarna. här badas det i havet mest hela tiden. underbart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det låter verkligen lyxigt att ha så nära till ett härligt dopp ju! Önskar jag hade det också. Vad fin du är dessutom. Privates är så snygga i olika kombinationer tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt!... som vanligt :)

    Den grå private-dressen är verkligen snygg, jag har en i rose. men en grå står högt upp på min önskelista! Jag brukar också ha ett linne under.
    Härligt att ha nära till vattnet... vi har också ca 5 minuters cykelväg till havet.

    SvaraRadera
  4. Superfint, så snygg du är, en underbar kombination ju...

    SvaraRadera

Tintin