lördag 18 juli 2009

Love 'em cupcakes



Linnena och topparna från Odd Molly alltså.I många av mina "Dagens Pingla"-inlägg dyker plagget cupcake upp. Jag älskar mina cupcakes och tycker att de är suveräna att ha under blusar och toppar.

Cupcakes görs i materialet bomull/Tencel.Tencel är en fiber som utvinns ur cellulosa och gör sig extra bra tillsammans med bomull. Tillsammans gör de nämligen plaggen fuktabsorberande. Dvs nu på sommaren när det är varmt är de perfekta, svala underkläder. Att framställningen av Tencel dessutom är miljövänligt gör ju inte direkt plagget
sämre att ha på sig.
OBS! Överväger du en cupcake så tänk på att gå ner minst en storlek. De är rejält tilltagna i storleken.

"Vanliga" cupcakes är inget för mig. Det är på tok för sött och sliskigt men de är otroligt söta att titta på.

6 kommentarer:

  1. Fast den smasksaken såg ju fantstiskt god ut... mmmmm!

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat baka cupcakes o det är så KUL! men jag äter hellre vanliga muffins, utan kollijox ovanpå. Men du må tro att besökarna som får dessa framställda på fikabordet blir mäkta impade. Leila är min lilla husguru på detta plan.
    Vad gäller OMcuppisar så gillar jag longtopsen bäst. Och min underpants är ooootroligt sköna att sova i!

    SvaraRadera
  3. Jag köpte en cupcake i stl 2 (brukar ha 3)och tyckte den var tight över armarna (spetsen). Annars var den lagom. Jag säljer den på T. Vill prova en i 3. Men du har rätt att materialet är underbart, har linnen som är lagom i 2.

    SvaraRadera
  4. Ja, cupcakesen är underbara. Och min favorit liksom Evalenas är longtopen. Maken till topp som sitter snyggt liksom. Jag älskar dem!

    SvaraRadera
  5. Usch jag är helt ute och valsar känner jag... Cupcakes, vad är det? Är det ett särskilt märke eller? *ingen aning* Odd Molly känner jag till dock... *ler*. Jättefina kläder du visar!

    SvaraRadera
  6. Jenny, my misstake. Jag skulle ju skrivit ut att det är cupcakes är linnen/toppar från Odd Molly. Det är tillrättat nu.

    SvaraRadera

Tintin