fredag 17 juli 2009

Dagens Pingla - Fjärilsfångare


Jag har av någon anledning inte använt min full embroided tank på jobbet (ärmlösfobi) men eftersom det är så himla kallt på jobbet nu så kan jag motivera en gosig kofta över. Tack Charlotte för att du sålde cashmere & silk pocket cardigan till mig. Jag älskar den. För er som vill letar efter lite äldre kollektioner går det ju att hitta eller efterlysa i "The Molly Mall"

Dagens Outfit:
#858, full emb tank, blue, Odd Molly
#420, cashmere & silk pocket cardigan, pink, Odd Molly
Stretchig mörkblå jeanskjol
Swedish Hasbeens peeptoe high, natur

6 kommentarer:

  1. Supersnyggt!
    Vad sugen jag blev på det linnet nu då! Vilken storlek har du i det?

    Kolla in till mig snart... ska precis lägga upp dagens... tänkte lite på dig när jag klädde mig :)

    SvaraRadera
  2. Otroligt fint, vilken pingla! Ha en underbar dag.

    SvaraRadera
  3. Oh tackar. *kråmar mig* :-)

    SvaraRadera
  4. ännu ett plagg jag inte brytt mig om spec innan. fjärilslinnet alltså. men vill jag ha!!!
    Du är så fin pinglan!

    SvaraRadera
  5. Snygg dagens!!
    Pingla, jag tar ett snedsteg idag från pulverdieten det är festival en gång om året och den enda möjligheten för mig att äta den efterlängtade Smålandsrullen. Troligtvis så fortsätter jag på ren kur sen men jag funderar även på att gå över till kombinerad med två shakes och ett mål mat om dagen. Känner inte av ketoseffekten som den beskrivs och är bitvis väldigt trött ock känner mig lite avtrubbad och yr. Samtidigt vill jag gå ner mer innan jag börjar äta... jag får se hur jag gör.

    SvaraRadera
  6. Det linnet är ljuvligt ju, och du är så fin, som vanligt...

    SvaraRadera

Tintin