tisdag 1 juni 2010

Smyger in lite sådär från sidan - Dagens Pingla

....åsså smyger hon in lite försynt efter lång "o-flaggad" frånvaro.
Det har varit lite mycket av allt på sista tiden; lite mycket jobb, lite mycket motgångar, lite mycket fight med trångsynta människor, lite mycket av allt egentligen.

Tack alla som har hört av sig på blogg, sms och mail. Även om jag slarvat med svaren så har det värmt något alldeles fantastiskt ljuvligt. Miljoner blommor, mollydollars och varma tankar till er. Nu ska jag kasta mig ut i bloggvärlden och kommentera och lägga mig i igen ;-)


Nåväl, smygstartar bloggandet igen med en gammal blåvit klassiker; Seven species blouse den ackompanjeras av en nyinflyttad liten kofta som smög sig in (nån nytta ska man väl ha av två veckors traktamente för norgevistelse).

Dagens Outfit:
#20 Grandmas coat, dark blue, Odd Molly
#851 Seven Species blouse, chalk, Odd Molly
Jeansleggings, Lindex (yes they're back)
Ballerinas, Vagabond

8 kommentarer:

  1. Åh Pingla - vad härligt att "se" dig iallafall.. sänder stora varma kramar till dig och hoppas att motgångarnas tid är förbi - nu skall det vara highway all the way!!

    Åh vad jag saknar min seven spieces.. det inser jag nu. (det var inte självvalt att göra mig av med den - den var felsydd och fick reklameras)

    PUSS! <3

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Gert Fylking: Äääntligen!
    Jag har saknat dig så mycket. Mailade igår kväll, men vet inte om adressen blev rätt. Hur som helst är du ju här nu och jag hoppas innerligt att du blir kvar ett tag. Men som du säkert förstår finns vi kvar både i med- och motgång. Hoppas det går mot bättre tider nu. STOR Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej och välkommen tillbaka! Härligt att ha dig här igen, det har varit väldigt tyst från Pinglan. Tråkigt att du haft det kämpigt men idag skiner solen och nu ska det bara bli medgång framåt :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Skönt att ha dig tillbaka - har dagligen kikat in för att se om det fanns några nya underfundiga rader att läsa :)

    Har föresten 'lånat' dina plagiattips till min BluffBlogg - hoppas att det var ok.

    /Carina

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka!
    Har också kollat in då och då........visserligen var "Blåklockspingla" fin ,men du är saknad.....
    Kram ½:an

    SvaraRadera
  6. Kul att se din söta nuna igen! Nåväl, lite halshuggen men ändå. Hoppas att det vänder nu. kramar

    SvaraRadera
  7. Äntligen!
    Ordningen återställd! Välkommen tillbaka!
    KRam

    SvaraRadera
  8. Åhh, vad jag saknat dig här! Tänkt jätte mycket på dig.

    Så fin du är.

    Håller tummar o tår att motgångarna är över. Bestämer att det är så.

    Massa kramar

    SvaraRadera

Tintin