tisdag 18 maj 2010

Prinsessan Blåklocka :-) - Dagens Pingla

Hähupp! Den här lilla godingen visste inte jag att den fanns i blått. Den är från H&Ms Garden collection. Kläderna tog ju slut snabbare en en avlöning när H&M släppte kollektionen och den gick mig helt förbi när den kom ut i butik.
Så igår var jag på H&M för att köpa ugly tunna kortsockar. Japp, de är allt annat än sexiga. Så såg jag den hänga där bland en massa vita kläder.... En ensam blommande blåklocka som bara signalerade åt mig att jag skulle plocka den. Och det var rätt storlek!!! Ibland har man flax.

;-)

Dagens Outfit:
Blå klänning, H&M Garden collection
Bastopp, H&M
Leggings, Lindex
Stövlar, Rizzo (jag vet - rubbat att ha stövlar när det är 20 grader varmt)

17 kommentarer:

  1. Och jag som tom fått äran att ta på den vet att du är ännu finare IRL än på bild.

    Puss på dig.

    NY

    SvaraRadera
  2. Men vilken söt! Pinglan blev en Blå - K L O C K A ju! (Pingla kan ju va en klocka ockås om du hajjar tugget jag svamlar fram)

    Supersöt och missad av mig också....
    KRAM

    SvaraRadera
  3. oh vad fin!! En sån hade jag gärna också hittat! Kramar

    SvaraRadera
  4. En sådan fin klänning! Det passar väl bra med något ur Garden-serien nu när du och maken varit så flitiga i trädgården. Han vet säkert att uppskatta en vacker och sällsynt blåklocka. Kram!

    SvaraRadera
  5. Sötaste pinglan helt klart. har jag missat helt.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Jag missade ju helt garden-serien, men den här var ursöt. Har även sett en ljuvlig broderad klänning hos en granne som var helt underbar!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Har kikat på denna fast i vitt några gånger mena aldrig provat, den är verkligen jättefin!! Visste inte heller att den finns i blått också, jättefin och fräsch!!
    Visst kan man ha stövlar nu, det ser inte alls konstigt ut tycker jag men lite varmt kanske det kan vara däremot...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  8. Jag tycker att HM har jättefina kläder ibland, bla denna var fin och till ett underbart bra pris dessutom.

    SvaraRadera
  9. Den har inte jag heller sett.
    Fiiin är du i den. Ser stövlar varmt ut? Japp. Själv börjar jag fundera över om det är dags att gå leggingslös under kjol/klänning i morgon.......och låta de vita få se ljuset :-)
    Kraaam

    SvaraRadera
  10. Va söt du är med krona! Kram

    SvaraRadera
  11. In o kikade.
    Var är min blå-pingla????

    TREVLIG HELG skriker jag så du kanske hör där du är iaf!

    KRAM (skriker jag också)

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Tänkte bara tipsa sig om en grym tävling till alla bloggare!
    http://skonamig.blogg.se/2010/may/tavlings-time.html#comment

    Lycka till :)

    SvaraRadera
  13. Var har du tagit vägen gumman!?:-( Allt bra hoppas jag!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  14. Jättesöt! Jag är urdålig på att kommentera på senaste tiden. Vill bara ge mig till känna och skriva att jag läser ännu. Men tiden till kommentarer känns knapp.

    SvaraRadera
  15. Pinglis var är du?
    Hoppas att allt är väl!
    Saknar dina inlägg!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  16. Jag hoppas tystnaden betyder något bra!

    Stor Kram <3

    SvaraRadera
  17. Tittar in och hoppas att du har det bra<3
    Kram

    SvaraRadera

Tintin