onsdag 30 juni 2010

Kapten Pingla at your service - Dagens Pingla

Mossa mossa alla båtdiggare. Dagens Pingla är kapten Pingla i sin käcka båtoufit. Aaaaaningens för små shorts och världens skönaste Cupcake top. Varför görs de inte längre? Gjorde ett långt inlägg om dessa underbara plagg förra sommaren.

Kapten Pingla kommer av att jag har tuffat runt i ekan som tillhör det hus vi befinner oss i den här veckan. Mest är det maken som kör och jag sitter och solar och spanar diverse sommarställen jag skulle vilja konfiskera. Kul är det i alla fall och vilken underbar skärgård vi har.



Utsikt från dagens båttur.


Dagens Outfit:
#899 cupcake top, chalk, Odd Molly
Blåvitrandiga shorts, Lindex
Ballerinas, Vagabond
Solbrillor, #9301 Erhart 1S, gold, Odd Molly

9 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig omgivning....mysigt.

    SvaraRadera
  2. Oj vad mysig!! Hade gärna suttit på den båten kan jag säga. Kram underbaring

    SvaraRadera
  3. jag får hålla med att er skärgård är underbar! Befinner mig på Djurö och det är fantastiskt! Men inte riktigt lika salt vatten som på västkusten och inte riktigt lika vita stränder som i Skåne. Men helt outstanding ändå! Kramar

    SvaraRadera
  4. Du ser så sommarfin och fräsch ut! Utan att någonsin ha semestrat i skärgården eller till havs så kan jag tänka mig att det är underbart. Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt! Jag blir så sugen på att skaffa båt.

    Dr Molly- nu vet jag ju var du är. "Nära" mig

    SvaraRadera
  6. åhh, härligt! Finaste kaptenen någonsin.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Flyttade från sthlm för 16 år sedan och saknar fortfarande våra semestrar med båt i skärgården.
    Men nu har jag å andra sidan midnattssol här i norrbotten och det är inte heller fy skam.

    SvaraRadera
  8. Åh vad det ser härligt ut!! Älskar båtliv.

    Apropå cupcake har mitt linne till min stora sorg försvunnit spårlöst. Ja, varför görs de inte längre? Så sköna...

    SvaraRadera
  9. Skepp och hoj
    hoppas att du har skoj
    på havets vågade vågade våg!
    Kram Halvan

    SvaraRadera

Tintin