måndag 10 maj 2010

Nästan ny på jobbet - Dagens Pingla



Efter två veckor på annan arbetsplats känns det nästan som om man är ny på jobbet nu när jag är tillbaka. Tokmärklig känsla.

Kallt och eländigt är det också. Sorry folks! Det är förmodligen jag som drog med mig vädret ner från Nordnorge. I morse var jag naiv nog att tro att det skulle bli varmare under dagen. Så jag tog glatt på mig min fina slum goddess coat och tänkte använda den som jacka. Men tjena hej så fel jag fick. På lunchen blev det lunchstället som ligger absolut närmast kontoret. Trots det höll jag på att frysa ihjäl. Vad är det för fel på vädergudarna???


Dagens Outfit:
#827 slum goddess coat, multi, Odd Molly
#400 summer of 2007, blue, Odd Molly
Jeansleggings, Lindex
Ankleboots, Scorett

Dessutom har jag gått runt och sett ut som ett troll hela dagen....

9 kommentarer:

  1. Snyggtroll!
    Jobbigt att var ny på jobbet ;-) Hoppas att du snart känner dig van igen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Dina Mollysar kan få flytta direkt hem till mig om det är rätt storlek. Annars skulle jag gärna ha lite överblivna mollysar då HM inte direkt är någon kassako. kram

    SvaraRadera
  3. Jag säger som A-K. Snyggve-troll!!!!
    Och visst tusan är det kallt. Näääär skall det bli dags för lite bara ben under kjol och klänning. När?
    Kraam
    Mia

    SvaraRadera
  4. Jag ser också fram emot att få börja nöta klänningar till jobbet! Håller tummarna att det ska funka med kofta imorgon istället för jacka men vi får väl se. Till helgen har jag beställt solskens bara så att du vet!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Frysa, frysa... vad är det här??? Jaså, var det DITT fel???!!! Vad snyggt det var med den blå blusen till den tröjan. Gillade särskilt detaljen med trollsvansen. Jag gör ofta såna saker - går omkring och känner mig dösnygg - med tröjan vrängd och gylfen öppen! Sånt får man bjussa på!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggaste trollet!! :) Man får trots kylan en härlig vårvibb när man ser dig med vita byxor och summer of tunic. Riktig segdragen kall vår det här. :/

    SvaraRadera
  7. Snyggt troll!
    Alltid gillat #827 slum goddess coat.
    Så himla fin!
    (Kanske man kan hitta den på någon outlet?)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Din söto! Har du blitt med svans nu också? Det MÅSTE vara bli ett stopp med dina resor dit snart!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  9. Hoho...
    Jag SAKNAR dig!
    KRAM

    SvaraRadera

Tintin