måndag 17 maj 2010

Hoho! Jag är här - Dagens Pingla

En veckas oplanerad bloggpaus! Shit happens, sorry! Men det behövdes ett tag. Det har varit så mycket med mitt norgeprojekt och sedan har trädgården gått igenom en drastisk förändring när jag var borta (maken attackerade den) så det behövdes lite insatser där också.

Nu är jag tillbaka med nya friska tag - och fint väder :-) . Det kanske var bloggpaus som behövdes för att få solen att titta fram. Nya friska tag på mollyfronten också. Jag kan tipsa om att Melange i Västermalmsgallerian har 50% på prespring (och några spring bla lotta lotta coat). Det finns dock bara 1or och 0or kvar. Jag han nappa åt mig den enda 4an i butiken. Det var dessutom en rackare jag spanat in sedan jag provade den i våras; #226 alchemistry s/s blouse i lilac. Tjohopp!

Dagens Outfit:
#226 alchemistry blouse, lilac, Odd Molly
Vita jeans, Lindex
Slverballerinas, Marc Jacobs

Sorry för suddig bild - tror kameran har fått pollenallergi.

6 kommentarer:

  1. Vad fin den blusen var på! Kan faktiskt erkänna att jag ratade den när den låg på hyllan. Jag har obefintliga axlar och föreställde mig att den skulle hänga någonstans nere vid armbågarna på mig.

    Melange har jämt rea...de fyller på så smått. Pre-spring har nog reats i två månader. Minns inte när men jag tipsade om det tidigare. Blusen jag har på mig idag kommer därifrån men har nog legat i min Hamsterlåda säkert två månader. Bra butik förresten, I like!

    Skönt att få ordning på trädgården! Är det motorsågen som har varit framme eller?

    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  2. Hoho :-)
    Vad glad jag blev över att få ett livstecken från dig :-)
    Snygg som vanligt! Kul med rea!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så här var du och gömde dig:-D
    Så snygg och somrig du kom tillbaka!!!
    Men jag har hört att stockholmsvädret är bättre just nu är vårt skånska regniga väder..
    Så skoj med rea!!
    Jag är såå sugen på rea nu:-))
    Jag som kom ifrån odd molly på freeport helt tomhänt, de du!
    Ha det gott söta vän,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow ser superfräscht ut verkligen, vad fin blusen är i ljuslila och med vita jeans till blev det verkligen somrigt!!
    Vilket reaklipp du gjorde med Lotta, din lyckost!! Vill sååå gärna ha Lotta long men man kan inte få allt...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  5. Ja, en paus kan ju alla behöva ibland. Härligt att trädgårdsprojektet framskrider. Här är det målarfärg under naglarna pga. vårt källarprojekt. Fattar inte varför vi kom på det just nu till våren. Men snart ska den lysa vit och fin. Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till fyndet! Du är snygg som vanligt. Tror att det var i Melange som jag såg en blus av annat märke som var sjukt lik Superpleated. Samma längd, samma spets fast med ngt mönster nertill.

    kram

    SvaraRadera

Tintin