fredag 12 augusti 2011

Dagen efter - (går-) Dagens Pingla



Oj, blev lite sent igår.



Mycket trevlig kväll. Tack Odd Molly.

Tyvärr så kom jag inte i tid så jag fick snällt stanna utanför och se visningen på storbildsskärmar men skyll mig själv liksom. Det var så fint upplagt ute också så det gick faktiskt lika bra (förutom att jag inte såg hela visningen).




Bilder från visningen kommer i separat inlägg. Herr Pingla fick agera pressfotograf och har väl i alla fall prickat in lite kläder (av någon anledningen lade han fokus på modellernas ansikten? Hallå???? Kläderna är det som är intressant). Nåväl, några bilder blev det i alla fall.



Visningen följdes upp med skumpa och grill ute i Berzeli Park. Man hade tur med vädergudarna och jag stod barärmad tills festen avslutades. Hittade också två särdeles stiliga bloggdamer ute i parken: Linaplina och Odd Molly-holic.


Sen vete katten hur vi hamnade inne på Berns där Fashion Night fortsatte. Damn I'm hipp. Och damn vad trött jag är idag.



Dagens Outfit:

#982 lamy dress, green, Odd Molly

Bikerjacka, Day

Röda boots, Primeboots





11 kommentarer:

  1. Ack ja ...vad är väl en bal på slottet.......Stilig som f...n i Lamy :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Förstår att det var alldeles, alldeles underbart :-) Snyggt det är med långklänning tycker jag. En riktig pingla :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Damn vad snygg du var!

    Tack för idag.

    kram

    SvaraRadera
  4. Partypingla!! :-)

    Pleeeeese, var har du hittat röda Primeboots?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka! OJ vad jag väntat och undrat....Så kommer du tillbaka och börjar med värsta brakinlägget. Tjusig visning och urtjusig outfit! *ryggdunk grande*

    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Tack alla snällisar.
    Har äntligen redigerat bilderna från visningen (maken hade ju tagit dem i megaformat).

    Lina, skorna införskaffades på Wink. Sista paret dessvärre.

    SvaraRadera
  7. Det var verkligen UNDERBART att få se dig och träffa maken din samt fina Linaplina. En otroligt lyckad kväll om man får säga det själv! Hoppas du inte försvinner igen lika länge från bloggen, du har varit efterlängtad.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  8. Åh Pingla - hvor er det en fornøjelse at finde din blog! Jeg har samme form som dig, og er HELT ENIG i dine prøvebilleder.
    Men hvordan får man invitationer? Jeg er aktionær i virksomheden, og stor-køber af tøjet - men jeg hører da intet?
    Mvh
    Helene

    SvaraRadera
  9. Hej Pingla! Nu är jag tillbaka i bloggeriet igen efter en lååååång bloggsemester på typ ett år. Skulle vara kul att ses nån gång snart? KRAM!

    SvaraRadera
  10. Hoooo hooooo! Nu har du försvunnit igen! Allt väl hoppas jag:) Kram

    SvaraRadera

Tintin