onsdag 8 juni 2011

Utförsäljning Swedish Hasbeens



Lite träskor kanske?

9 kommentarer:

  1. Surar lite för att jag inte kan ha Swedish Hasbeens på mina knölfötter. Plånboken jublar dock. Hittade ni något fint för jag antar att du var med NY dit?

    kram

    SvaraRadera
  2. Men va f....n jag är sjuk :(
    Kul att se dig :))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Pinglan!! Har ni varit och fyndat idag?
    Jag fick inte ihop det med lämning och hämtning idag så jag får nog nöja mig med det röda par SH jag har hemma. Önskar mig ett par rosa...

    Hoppas allt är bra med dig annars.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hejhejhej Pingla!
    Jag bor ju får långt bort..:-(

    kramar till dig,
    L

    SvaraRadera
  5. Shitt pommes frittes, jag var där och inhandlade mitt femte par Hasbeens, nämligen gröningarna i bilden ovan ... Så jädrans snygga! (Fast inte lika snygga som Piingla var i sin georgeous nytraderade Mollyklänning!)

    Så nu stapplar jag runt i blöta strumpor och med leather-stretch i högsta hugg, måste gå in dem ... Aj!

    SvaraRadera
  6. Hm ... tror minsann jag ska ta ett svep där imorgon också ... förra gången sänkte de ju priset ytterligare sista dagen ... hmmm ...

    SvaraRadera
  7. HEEEEEJ!

    Hoppas allt är bra? Inga fyndhasbeens för mig. Har några par redan som får duga.

    kram!

    SvaraRadera
  8. Hej,

    Länge sen - hoppas allt är bra?
    Om ni skall bort till utförsäljningen igen och skulle springa över några snyggingar i strl 39 så kan du väl hojta till?
    Har du kvar mitt nr?

    Kramisar,
    Mollyflickan

    SvaraRadera
  9. Nä inga trä-blajjor för mig inte! Men himla trevligt att få ett livs-tecken från dig:) Kram!

    SvaraRadera

Tintin