söndag 3 april 2011

Gårdagens Party-Pingla

Äntligen har min fantastiska Angelina dress fått komma ut på kalas. Och så bra hon gjorde sig där. Den är lite väl gullig för min stil egentligen så jag fick tämja den med svart kavaj och svarta primeboots. Då blev det lite edge på looken.

I övrigt har helgen varit riktigt, riktigt lugn (bortsett från gårdagens 40-årsfest då). Delvis för att jag varit lite kalastrött idag och lite för att norgeresan tog lite på krafterna. Nu väntar i alla fall en vecka hemma i Stockholm. Skönt.


Lördagens Outfit:


Svart sammetskavaj, H&M


#984 Angelina dress, chalk, Odd Molly


Stövlar, PrimeBoots


Vet inte vad som händer med de märkliga radbrytningarna i Blogger men om någon har nån idé får ni gärna tipsa mig.

6 kommentarer:

  1. Har alltid tyckt att Angelinan är för söt men din variant var ju kalas! Jag fick tipset att ladda hem Windows Live Writer som du lätt kopplar ihop med Blogger! Funkar perfekt och det är så smidigt att ändra i dispositionen om det inte blir bra. Dessutom har det programmet inte en massa egna idéer utan gör snällt som du vill. Jag är skitnöjd!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. För mig blev Angelina en riktig blixtförälskelse! En green och en chalk hänger här :-) Tänkte nog bära min Angelina till en jeansjacka.

    Jättefin outfit!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad snyggt med det svarta till klänningen. Jättefin kombo!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Angelina är ju ur-fin! Trots gulligheten skulle hon gärna få bo hos mig med:) Snygg t med kavaj och stövlar till. Kram!

    SvaraRadera
  5. Partypingla med stort P!!!!!
    Fint att "klä ner" den lite.
    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Angelina är riktigt söt! Eller Tuff menar jag. :-)

    Ang blogger så vet du väl att den lever sitt eget lilla liv. Det är bara att hänga på liksom......

    kram tanten!!

    SvaraRadera

Tintin