fredag 8 april 2011

Blue nymph Pingla




Idag premiäras min julklapp till mig själv - Nymph dress. Den köptes strax innan jul och har fått hänga till sig för rätt tillfälle.

Idag kändes som ett sånt. Det är födelsedagsfirande för mig på jobbet idag. Har ju varit på rymmen så mycket sen jag fyllde år så nu ville kollegorna ta chansen att få en anledning att fira. Det blir snittar och bubbel. Nymphen kändes helt rätt då.

Dagens outfit:
#249 Nymph l/s dress, indigo, Odd Molly
Svarta leggings, HM
Boots, Primeboots

4 kommentarer:

  1. Tusan också att bilden skulle vara så mörk. Jag ser ju dig knappt!! Närbild nästa gång tack ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Just denna klänning drömmer jag om. Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Önskar din en trevlig helg
    krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Den blåa nymphen är sååå fin! Hade den på kroken.....men tyvärr inga pengar då, så jakten fortsätter ;=)
    Hoppas att du haft en trevlig kväll!
    Kram Halvan

    SvaraRadera

Tintin