torsdag 24 mars 2011

Panik-Pingla - Dagens Pingla

Lite sent loggar hon in: Missinassenpinglan.

Det har varit äventyrligt värre på kontoret idag. Precis när jag kommer in på kontoret plingar det till i mailen: "Det finns inget vatten på hela kontorsområdet. Använd ej kaffeautomater, vattenkranar eller toaletter." Jippi! Nån käck tomte hade grävt av ett rör på gatan så hela kontorsparken jag sitter i blev utan vatten i sex timmar.

Fattar ni vilka behov man får bara nån säger orden "ni får inte använda toaletterna"??? Alla behov man överhuvud taget kan tänka sig behöva uträtta dyker upp och blir genast galet akuta.
Och för att inte prata om "inget vatten eller kaffe"!!! Munnen har aldrig känts så torr som när jag hörde de orden.

Så nu har halva kontoret gått runt med benen i kors och knipit och den andra halvan varit extremt aggressiva pga koffeinabstinens. Behöver jag påpeka att kaos utbröt vid kaffemaskiner och toaletter när vattnet kom tillbaka????
Dagens Outfit:
#654 canna cardigan, vintage rouge, Odd Molly
#889 100gr Lovelove Tank, dark lilac, Odd Molly
Svarta Jeans, KappAhl
Boots, Scorett

4 kommentarer:

  1. Ahhhgrg! Det där har jag varit med om. Inte kul alls. Men toalettproblemet brukar kunna lösas. Kaffebortfall kan leda till revolution tror jag.
    Eller så blir man oväntat rik när man kommer med 10 muggar från macDonalds och säljer svart, hehe!!
    Hoppas att det är fixat i morgon, annars stanna hemma!

    kramar och all sympati!

    SvaraRadera
  2. Missinassen Mia här ;-)
    Usch, det lät inget vidare :-(
    Snygg som en tok är du i alla fall :-)
    Kraam
    Mia

    SvaraRadera
  3. Den koftan var supersnygg på dig och väldigt figursmickrande...

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Morning

    Snygg kofta du har på dig passar dig perfekt.
    Låter inte kul, vet inte om jag skull kunna hålla humöret i stin. :):)

    Ha en bra fredag. Våffeldag som det är.
    Kram
    sussi

    SvaraRadera

Tintin