måndag 9 augusti 2010

Pingla rensar vidare - Till Salu

Nu j*klar i min lilla låda har jag vridit om armen på mig själv och försökt rannsaka vad som kan tänkas flytta härifrån. Vissa plagg är jag fortfarande tveksam till om jag verkligen vill/kan göra mig av med men det är bara att bita ihop som gäller nu. Grejerna får verkligen inte plats i garderoben och då måste hårdhanskarna tas till.

Plaggen får ligga här någon dag sen läggs de som inte sålts (eller jag ångrat mig om) ut på Tradera.

100810: har uppdaterat och plockat bort de sålda plaggen.

100812: Har lagt ut några plagg till


#226 alchemistry s/s, lilac (4)
Tvättad en gång
800kr



327 light cotton embroided, chalk (4)
Tvättad en gång
700kr

#8A Allover printed cottonpoly tee (4)
Tvättad en gång
400 kr


#777 festival tunic, chalk (4)
35%silke, 65% bomull
Tvättad en gång
700kr

#916 blue eyed tunic, pink (3)
Tvättad ett fåtal gånger. Fint skick
700kr

#262 Bronte shirt chalk (3)
Tvättad en gång
650kr


#526 Everyday short cardigan (4)
Ull, Tvättad en gång
700kr

#497 Poplin Date Blouse, white (3)
Tvättad en gång
650kr


#160 a-one silk skirt, lite lilac (3)
Tvättad en gång
300kr


# 827 slum goddess coat (4)
100% ull
Tvättad en gång
1000kr

#234 antidote frill tank, pink (4)
Helt nytt med tags, oanvänt
450kr
.
Om du är intresserad av något av plaggen eller har frågor el vill ha egna bilder så kontakta mig på parlorforpinglor (a) yahoo.com
Alla plagg är äkta och i bra skick (skulle aldrig sälja dem vidare annars). Priset är exklusive frakt och prutat och klart.

9 kommentarer:

  1. Oj, vad duktig du är som rensar så kapitalt! Själv skulle jag inte kunna skicka iväg en Lovely knit tror jag, men man ska aldrig säga aldrig...Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja du Sara Mia... det gör nästan ont i kroppen. Och jag älskar ju mina koftor men nu har jag så många att det nästan blir pinsamt.

    Kram tillbaka

    Ps. så himla fin du var hos Katinka

    SvaraRadera
  3. Tja - jag lär väl knappast ha turen?

    #160 a-one silk skirt, lite lilac (4)
    Tvättad en gång
    300kr

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag vill gärna köpa #246 Appeteaser strap top, lite blue (4) om den fortfarande finns kvar!

    isabelle_254@yahoo.com

    SvaraRadera
  5. Gahaaa Bina!
    Vad ska jag säga - nej det blev otur. Den är kvar men det visade sig att det var en trea (förvisso en stor trea).

    Har mailat dig.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag är intresserad av #497 Poplin Date Blouse, white (3)
    Har mailat dig, men vet inte om det blev rätt?
    Får gärna höra av dig annars, till:
    annette.lovgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. hej
    köper gärna din Bronte shirt chalk för 450 kronor
    hör av dig vid intresse!
    eller Bronte shirt chalk+ den lila alm. för 850:-

    SvaraRadera
  8. Haha anonym! Humor!
    Riktigt skambud. Hoppas verkligen att Pingla inte accepterar.

    SvaraRadera
  9. idiot = " anonym! humor! "

    SvaraRadera

Tintin