tisdag 29 juni 2010

Houston - we've got internet!!! - Dagens Pingla

Pingla befinner sig långt ut i skärgården. Detta utan internet i tre dagar. Modemet kexade som attan och Pingla fick sätta på sig supportkepsen och ominstallera och fnula och mecka också - Hepp!!! We've got internet! :-)

Idag är det damn hot så det blir verkligen ingen dagens med mig i. Bild på det som omgärdar min kropp visas dock här. Allt för att inte skrämma bort de läsare som har hittat hit i sommarvärmen.
Nu kallar bryggan......

Dagens Outfit:
Bikini, Kappahl

9 kommentarer:

  1. Härligt att få ett livstecken :-)
    Hoppas att ni har det underbart!
    P.s Jag har en likadan bikini D.s

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbart att vara vid badbryggan!
    Njut av din ledighet..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh bryggan låter underbart denna heta dag...........men det är bara att njuta ;-))
    Ha det så skönt och njut på din semester!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  4. Hahahaha.....ja, jag säger då det. Jag har också samma bikini!!!
    Har vi bra smak eller har vi?
    Den sitter så bra på och alla vlkar hålls där de skall vara :-)
    Kraam på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt! Önskar att jag låg vid vattnet någonstans idag för det är hett hett hett här inne i stan. Puh!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Haha, jag ska inte berätta vad jag har på mig just nu på min badklippa, men attans luftigt är det iallafall (har åtminstone en handduk i närheten om en stor båt eller kanothajk (har inträffat...) skulle dra förbi!) Har också brottats med internetet, eller nja, det funkar mén det har inte gått att kommentera av nån anledning. Men skam den som ger sig...
    SOLA LUGNT!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack alla - njuter och har det bra. Avundas inte de som är i stan (alla reor till trots)

    Mabimao å A-K; det måste vara den nya mollykinin det här. Mia satt huvudet på spiken ang varför den är så bra - den håller i allt. Toppen.

    Nena - du har träffat mig. Tror du ens att det är teoretiskt möjligt för mig att göra något lugnt??? Är röd och fin nu. Oups!
    Och jag badar samma o-klädsel som du. Må fiskarna bäva.

    Skickar lite solstrålar till alla er.

    SvaraRadera
  8. Hjälp - rädda mig. Jag har traskat runt på varenda rea i stan idag och inte köpt någoting - är inte ens sugen!!!
    Det kan ju aldrig vara bra. Hjälp - kom hem.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Vad härligt du verkar ha det! Idag har jag svettats på Barkarby outlet. Jag handlade till både åt de äldre och yngre grabbarna i familjen, men tji Molly. Inget av det lilla sortimentet lockade mig faktiskt. Men i sista butiken (Peak Performance) var det 70% rabatt och då blev det ett par capri-jeans i alla fall. Sola och simma lugnt. Kram!

    SvaraRadera

Tintin