fredag 22 januari 2010

Pingla provar - Nymph dress

Yippiiiieee!
Lokala molly-butiken började packa upp sina första vår-mollysar idag. Som en teaser hängde de först upp #249 Nymph dress.

Pingla slet raskt till sig en och slängde sig in i provhytten.
Den är underbart skön. Ganska stor i stoleken skulle jag nog säga. En storbystad kan ha denna eftersom stycket över bysten är i stretchande smock. Men den är uuuuuuuuuuuuu-ringad! Ett linne under är ju att rekommendera för den som inte vill bjuda på hela paketet direkt.

Nu under provningen hade jag ett väldigt uringat linne under men jag tänkte att jag bjuder på det (eller offrar mig eller hur man nu ser det). Så alla pryda blunda nu:



Jag är inte helt förtjust i färgen på denna, multi. Hade hellre haft en enfärgad blå eller röd (om jag ens hade ansett mig ha råd med den).
Och återigen - jag visar min provning för att visa hur plaggen sitter på en stadig 4:a.

21 kommentarer:

  1. Lite boobies så här innan bollibompa är aldrig fel :-D
    Fin, men lite för fin-fin för mig, men gillar modellen. Som alltid uppskattas provning för att se hur den skulle sittan på mig typ. Kommer du prova fler plagg?
    Nu är det fredags-mys......na, na, na........
    På med velour och fixa middag. Tacos, sonens val och sedan lets dance (på spåret får spelas in)vi är solokvistar, mannen åker skidor i Sälen. Ha en skön fredag kväll!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Ja den är väldigt skön på. Provade den också idag :-) i cherry, underbar.......men den fick inte hänga med hem.

    SvaraRadera
  3. Ohhhhhh!!! Så fiiiin den är på dig lovely!! Men håller med dig.. Multi är lite... rörig.. hahah "för er som inte vill bjuda på hela paketet direkt". I löööve you Pingla!

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad kul att få syn på den där på dig Pingla. Den har jag inte hittat någonstans. Jag har beställt min i blått från USA och tog en 2:a. Hoppas, hoppas nu att den inte är för stor. Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh Pingla vad avundsjuk jag är på dig som får se den live. Här i Göteborg lyser den med sin frånvaro. Hade gärna velat klämma på den. Hade verkligen varit kul att få prova den, sidenet måste kännas underbart. Tack för den här provningen! Du och Katinka komleterar varandra så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbart Pingla. Du är toppen!

    Kram

    SvaraRadera
  7. så fin på dig! blir det inköp? Var också o provade nymph dress idag! Jättefin men för dyr för mig ):

    Ha en skön fredag! Kram

    SvaraRadera
  8. Den där ser ju hur bra ut som helst! Skönt att de gjort nåt lite mer töjbart för oss med stor kupa också!
    Jag gillar multivarianten jättemycket och eftersom jag tog cherry på wrapen får det bli multi på nymphklänningen o blå på strapklänningen.

    *POFF* och DÄR vaknade jag ur mina drömmar......
    *s*
    Vill ha den iaf! Måste springa förbi trisslottsaffären först och vinna lite. Eller bygga om min must-have-lista.
    Ha en skön helg! "På spåret"? Kramis

    SvaraRadera
  9. Inte rättvist alls, ni som får prova så där live. Tänk på mig i ödemarken när ni draperar i den underabarare skapelsen efter den andra.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  10. Från en halvstadig 4:a till en riktig 4:a, kul att se lite bilder :)
    Har allt som ofta märkt när att OM-kläderna är småtajta över bysten även i stl.4 - riktigt irriterande då man, om man drar 4 sannolikt även har stor byst...
    Instämmer även i att man upplever tunikan som lite brokig.
    Lycka till med dina val
    /Carinale

    SvaraRadera
  11. Bom-chicka-wah-wah!! Underbart bruden!! Å vilken sexig klyfta sen! A sight for sore eyes;)
    Tusen tack för att du visade upp, bra att se bandet under bysten som man kan justera.
    Jag skall nog ha den där klänningen - har dock svårt att bestämma mig för färgen, cherry eller multi, multi eller cherry... suck..

    Pussen och kramen skickas till sexiga Pingla! ;)

    SvaraRadera
  12. En jättevacker klänning...du ser kalasfin ut ;-)
    Kraaam!

    SvaraRadera
  13. Underbar provrums-visning. Modellen är verkligen klädsam. Jag håller nog med om att de mer enfärgade varianterna känns bättre, i alla fall enligt min smak. Men snygg är du i den. Ingen diskussion. Tack för att vi får hänga med in i provrummet. Kram!

    SvaraRadera
  14. Jag ÄLSKAR din provningar!
    Den klänningen är ju HUR SNYGG SOM HELST på dig! Du hugger den på rean i juli!

    KRAM

    SvaraRadera
  15. Det är skitsnygg!! och inte tyckte jag att urringningen är så farlig heller. Du som har någon hylla att visa upp ska vara stolt!

    Hoppas du hittar rätt färg, håller med dig att blå och röd är snyggast men alla är ju små karameller i sig.

    Kram

    SvaraRadera
  16. Jättefin klänning men för fin för mig dvs jag ska inte köpa fler klänningar som bara kan användas i festliga sammanhang. Gíllar dina provningar så du får gärna fortsätta med lite mer av vårens kläder.

    SvaraRadera
  17. Jättefin klänning! Den passar ju utmärkt på dig. Går ju hur bra som helst att ha utan ett linne under. Med en sådan urringning skulle jag helt klart ha klänningen så.

    SvaraRadera
  18. Hej Pingla, var har du för bystmått?undrar om 4:an är för liten till mig...:-0 Tack!

    SvaraRadera
  19. Mabimao: Japp, kommer försöka testa fler i morgon. Känner att både dina och Evalenas fredagar skulle passa mig som hand i handske. Jag kan fredagsadopteras när som helst :-).

    SvaraRadera
  20. Övriga - tackar för positivt påhejande. Gillade Malenamis kommentar med "soundeffect" :-)

    Ett försök till fotografering kommer att göras i morgon. Det kräver dock planering och bra smygteknik. Butikens provrum ger stor möjlighet för insyn och jag skulle döööö om personalen hittade en rultis som står och fotar sig själv i en provhytt.

    SvaraRadera

Tintin