lördag 1 augusti 2009

Morgon-Pingla - Dagens Pingla

Så, nu har man lämpat av maken på Strandkajen för vidare tur ut till den ö där vi tänker spendera veckan. Måste säga att det är en utmärkt idé att skicka ut honom först så han kan packa upp och damma ur huset innan jag kommer ut. Japp, slö and I'm proud of it!
När jag ändå var i den delen av stan passade jag på att titta in på Wink och hänga på låset på OM-butiken. Måste ju kolla att jag har allt inför kvällens modevisning på Grand. Och jovisst, det där med självdiciplinen är så där fortfarande så I got myself a little something...........

Dagens Outfit (väldigt mönstrat):
#858 full emb tank, blue, Odd Molly
#872 exhibit cashmere silk cardigan, rose, Odd Molly
Jeans, Fornaria
Skor, Swedish Hasbeens peeptoe high, natur

6 kommentarer:

  1. Söööt, just den toppen ser galet tältaktig ut på mig. Synd för på andra är den urfin.

    SvaraRadera
  2. Koftan är inte alls fin *ljuger* den borde absolut flytta till Borås!

    Du är jättefin!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är!
    Ha det så supertrevligt på modevisningen!!!
    Jag är avis....:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin i koftan, ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  5. Åh, gud! Ska du på modevisningen?!?!? *blir grön av avund* Hoppas att du får en UNDERBAR kväll! Fast det är nog ingen risk att du INTE får det!! :)

    SvaraRadera
  6. Man får vara om sig och kring sig hi, hi. Hoppas du får en underbar kväll!!

    SvaraRadera

Tintin